’s-Hertogenbosch, 4 april 2019 – Acorel brengt vanaf vandaag de tweede Solution Package op de markt voor SAP Customer Experience. De Acorel Field Service Accelerator is een door SAP gekwalificeerde dienst, waarmee organisaties binnen acht of twaalf weken zelf aan de slag kunnen met SAP Field Service Management.

 

De Acorel Field Service Accelerator bestaat uit SAP Field Service Management-licenties, aangevuld met diensten van Acorel. SAP Field Service Management ondersteunt het volledige proces van klantcontact tot aan het afhandelen van serviceopdrachten, zoals onderhoud en reparatie. Het biedt slimme backofficetools voor het inplannen van de juiste servicemedewerkers, mobiele applicaties om technici ter plekke te ondersteunen en een selfserviceportal waar klanten toegang hebben tot alle informatie over hun producten.

 

Snelle ROI

Met de Acorel Field Service Accelerator krijgen organisaties sneller toegang tot de mogelijkheden van SAP Field Service Management. “Onze klanten zijn actief in een markt waar een snelle time-to-market essentieel is. Met onze BASIC package beschikt een klant binnen acht weken over een werkende oplossing. Dat levert een hele snelle ROI op”, zegt Taco Schallenberg, directeur van Acorel. 

 

Certificaat

Tijdens de ontbijtsessie ‘Field Service Management 2.0’ werd het certificaat voor de Qualified Partner Packaged Solution ‘Acorel Field Service Accelerator’ formeel overhandigd door Dirk van de Pas, SAP Partner Solution Center Manager the Netherlands. Thijs den Dikken, Business Development Manager bij Acorel, nam het certificaat namens de organisatie in ontvangst.

 

Twee Solution Packages

De Acorel Field Service Accelerator is de tweede door SAP gekwalificeerde Solution Package van Acorel. Eerder lanceerde het bedrijf al de Marketing Accelerator, waarmee organisaties in korte tijd meer rendement halen uit SAP Marketing Cloud. “We zijn bijzonder trots dat we als eerste partner van SAP nu twee qualified Customer Experience Solution Packages kunnen aanbieden”, aldus Taco Schallenberg.