Interviews en artikelen voor Magister Magazine

Magister is dé educatieve software voor het voortgezet onderwijs. Docenten en leerlingen op meer dan 500 middelbare scholen in Nederland maken gebruik van Magisters digitale leerplatforms. In hun digitale magazine brengt Magister professionele gebruikers op de hoogte van trends en ontwikkelingen in het onderwijs én de software. Het maken van zo’n magazine is wel een…

Bouwen aan het merk Restrain

Dankzij Restrain weten we tegenwoordig alles over aardappels. En dan vooral over kiemremming. Het bedrijf vond namelijk een nieuwe manier uit om aardappels lang in opslag te bewaren, zonder dat ze gaan kiemen. Wij hielpen de nieuwe methode aan de man te brengen afgelopen jaar. Hoe laat je aardappeltelers op een prettige manier kennismaken met…

Online klantevent voor delaware

Een klantendag, maar dan anders. In plaats van gasten een hele dag fysiek op een locatie te ontvangen, nodigde delaware haar gasten uit voor een week vol inspiratie. Tijdens de delaware discover week serveerde het IT-bedrijf dagelijks twee porties inspiratie rond lunchtijd in de vorm van talkshowsessies. En met succes: het format kreeg een hoop…

KinderReclameBureau scoort punten bij leerlingen en docenten

Maart 2020: het begin van de grootschalige coronamaatregelen in Nederland. De scholen gingen dicht. Ouders moesten thuiswerken en hun kinderen lesgeven. Kinderen die lang niet altijd genoeg schoolwerk hadden om de hele week mee te vullen. Dus lanceerde VeertienElf Media vlak na de start van de intelligente lockdown het KinderReclameBureau. Speciaal voor de kinderen die even…

Marketing bij AllSolutions blijft soepel lopen dankzij ‘interim marketingafdeling VeertienElf Media’

Marketing bij AllSolutions blijft soepel lopen dankzij ‘interim marketingafdeling VeertienElf Media’ Er was vrolijk nieuws bij AllSolutions: de marketeer was in verwachting! Maar de marketing moest tijdens haar zwangerschapsverlof wel doorgaan. VeertienElf Media hielp AllSolutions ruim vijf maanden lang met het uitvoeren van de bestaande marketingplannen, het aanboren van een nieuwe markt en het opzetten…