De zakelijke mogelijkheden op het gebied van mobility ontwikkelen zich razendsnel. We bevinden ons op een kruispunt in de tijd waarin allerlei ontwikkelingen tegelijkertijd ‘rijp’ zijn. In-Memory Computing. Analytics. EIM. Er wordt steeds meer mogelijk. Zeker als deze oplossingen in combinatie met elkaar gebruikt worden. 

Iedereen kan altijd en overal beschikken over de juiste data. Beslissingen kunnen on the fly genomen worden op basis van de meest actuele en relevante informatie. Waar je je ook bevindt. Wanneer je daar ook maar behoefte aan hebt. Tegenwoordig heb je je hele business binnen handbereik. Business At Your Fingertips dus.

ISS Facility Services uit De Meern heeft op donderdag 22 maart 2012 de allereerste Business At Your Fingertips Award 2012 gewonnen. Deze award werd uitgereikt door het consortium SAP, T-Mobile en Magnus TopForce aan de organisatie met het allerbeste idee voor een intelligente, mobiele app. Het moest een nieuwe app zijn die de voordelen van mobiele technologie koppelt aan Business Intelligence. De uitreiking vond plaats tijdens het SAP Mobility Forum in ’s-Hertogenbosch.

Het team van ISS Facility Services bedacht een app die schoonmakers helpt om hun werk beter, efficiënter en doelgerichter uit te voeren. De jury roemde het innovatieve scenario van ISS dat behalve mobiele technologie en Business Intelligence ook slim gebruikmaakt van sensoren en augmented reality. De oplossing zal daadwerkelijk gerealiseerd én op maat gemaakt worden door SAP, T-Mobile en Magnus TopForce. ISS krijgt SAP licenties en zes iPads.

De Business At Your Fingertips Award is een initiatief van SAP Nederland, Magnus TopForce en T-Mobile. Magnus TopForce is expert op het gebied van o.a. mobile BI en voerde de afgelopen tijd diverse succesvolle BI verander-, verbeter- en implementatietrajecten uit. SAP Nederland is dienstverlener op het gebied van o.a. Business Intelligence en mobiele toepassingen voor de zakelijke markt. T-Mobile richt zich op de telecom- en communicatiediensten in toenemende mate voor zakelijk Nederland.

De campagne en de publiciteit van deze wedstrijd werd verzorgd door Iosono, Imageau en Tambien en VeertienElf Media.